Dinsdag 29 september 2009

Vandaag is het een jaar geleden dat we afscheid hebben genomen van onze kanjer. Afgelopen zondag hebben Karin, een vriendin van mij en ik het graf weer even helemaal opgeknapt. Alles weer even schoon gemaakt en netjes gelegd.

Vanmorgen wat bezoek gehad en begin van de middag ben ik met m’n moeder naar het graf geweest. Er waren al wat mensen geweest want er stonden al wat kaarsjes, een plant en een mooi bakje van school. In de loop van de middag kwam er ook nog wat bezoek bij mij thuis.

’s Avonds wilde ik graag een wensballon oplaten met vrienden en familie. We hebben dit wel geprobeerd maar helaas stond er te veel wind en vatte de ballon vlam. Ik heb nog twee ballonnen die we nog niet op hebben gelaten. Deze gaan we alsnog oplaten als er een keer wat minder wind staat. Misschien op 19 december.

Geef een reactie

