Donderdag 16 juli 2009

Vanmorgen ben ik samen met Thomas en Wesley om 05.00 uur vertrokken richting Raron in Zwitserland. We gaan daar kamperen. M’n broer, schoonzus en neef hebben daar een tent gehuurd en m’n moeder is er ook al. Zij zijn er in totaal drie weken. Wij even ruim een week. Ik ben vertrokken met de gedachte: ik zie wel hoe ver ik kom. Als het me tegen valt en ik red het niet in een dag zoek ik een camping langs de snelweg op en rij ik vrijdag verder. Dit is niet nodig geweest. Het was vrij rustig op de weg en we zijn om ongeveer 18.30 uur aangekomen.

Geef een reactie

